Dag 115 med itrim

En kommentar
Dag 115 med itrim - en konferensdag.
 
Idag har jag varit på planeringsdag med ledningsgruppen. Den har varit riktigt bra och sådant är kul!
 
Intaget idag har därför varit sådär. Jag åt en halv smörgås imorse. En ganska ok lunch på kyckling och grönsaker. På eftermiddagen bulle. Jag som bara druckit två kaffekoppar sen i juli månad har idag druckit 3 koppar. Jag är inte van att äta smörgår och bulle eller dricka kaffe numera så ni kan ana att min mage satt fart :)
 
Är rejält trött efter denna vecka. Ligger nu frusen i soffan under filten. Ingen träning har blivit av idag då de hann stänga. Ägnade mig iställer till att hämta ut ett paket... från ellos. Ja, ni hörde rätt! :)
 
Två jackor och en hoodjacka blev det. Inga finjackor utan tänker ha dem på mina promenader och till och från träning etc. Det är såna mellanjackor men tänker det snart är vår också ;) De kostade inga pengar så skulle de bli liggandes är det inte hela värden. Men den gamla fritidjackan har blivit på tok förstår och nu beställde jag dem i strl 38/40! Underbar känsla måste jag säga :)
 
 
Antal steg: 9147
 
1 MariaG:

skriven

Jaaa snart är det vår ;-) just nu känns det ju som om det inte kommer bli nån vinter...:-O men över jul får det gärna snöa, tack!
Skoj med nya träningsjackor, har också skickat efter från Ellos, hittat en del stövlar där och nu senast har jag köpt gardiner till pappa :-)
M

Svar: Jag är glad om vi slipper snö jag. Men ok på julafton då kan jag väl tänka mig ett par mm som sen raskt försvinner.
Frk M