Dag 116 med itrim

En kommentar
Dag 116 med itrim - kommer lite sent.
 
Dag 116 med itrim var en utgångsdag och därför kommer det dagliga inlägget lite sent. Utgången blev rejäl kan man säga... trevligt igår men lite tungt idag ;) Var i alla fall väldigt trevligt!
 
Började dagen med träning och shopping. Träningen gick utmärkt men shoppingen blev katastrof. Jag är i ett stort behov av byxor men hittar inte några jag vill ha. Snart får jag köpa några jag inte vill ha... Längtar till min shoppingresa till NYC i februari!
 
Så till kvällen...  bra mat blev det men drickat var det full gas på kan man säga. Restaurang och bar. Tur min kompis K har huvudet med sig och har koll på tåg etc. Jag tappar alltid klockan och blir förvånad när man inte kan ta sig hem.
 
Jag är 2-3 kg från målvikten och har till mål att de ska vara klara före jul vilket jag kommer att klara. Jag gör min egen version nu för att få ihop livet med jobb och vänner. Äta bra, träna och sköta mig och tillåta lite mer 1 gång per vecka förutsatt att vågen tillåter det. Jag ska ju inte vända uppåt igen så att säga.
 
 
Antal steg: 12840
 
 
 
1 MariaG:

skriven

Låter som en riktig festkväll, härligt, det vet jag inte när jag hade sist, alltså vara ute och "festa" revy såg jag ju i fredags ;-)

Klart du klarar av att gå ner de där 2-3 kilona, som du säger, äta rätt, motionera rätt; det ger resultat!
M

Svar: Det var inte meningen... det bara bidde ;)
Japp målet är till jul så har tid på mig också :)
Frk M