Dag 118 med itrim

2 kommentarer
Dag 118 med itrim - en stressig dag.
 
Dagen började med att jag knappt kom ur sängen av trötthet. Ändå lade jag mig extra tidigt igår. Stressade iväg till jobb för att fortsätta stressen rakt in i kaklet. Har bara halvt förberett morgondagen så kvällen kommer bli lång.
 
En promenad fick jag till i samband med att jag skulle till ett externt möte. Bra det i alla fall. Tränade både lördag och söndag så avstod medvetet träning idag.
 
Mitt hem har havererat så jag borde ta ett krafttag även här hemma. Får se om jag hinner det.
 
Känner mig allmänt grinig och fräsig så får helt enkelt hoppas på en bättre morgondag!
 
 
Antal steg: 11272
 
1 MariaG:

skriven

Här är en till som är grinig och fräser åt det mesta som kommer i min väg...hoppas det försvinner om en vecka...
M

Svar: Det gör det nog! Förhoppningsvis ännu fortare :)
Frk M

2 Lena:

skriven

USCH!!! Det låter lite som mitt liv också :(
Hoppas morgondagen blir bättre OCH om det inta fanns sådana här dagar skulle man inte uppskatta de bra lika mycket :)

Svar: Dagen var bättre men attans lång kan jag säga. Helt rätt tänkt! Hur ska man veta att man har bra dagar om man inte har dåliga?
Frk M