Dag 120 med itrim

En kommentar
Dag 120 med itrim höll samma takt som övriga i veckan.
 
Det är ett galet tryck på jobbet just nu men än så länge är det under kontroll. Hade trevliga möten idag i alla fall vilket är lite roligt i alla fall. Kul när man känner att vi jobbar åt ett och samma håll.
 
Under kvällen har jag varit på sykursen eller kanske jag ska säga sprättkurs. Sprättar mer än syr denna termin tycker jag. Grrr...
 
Maten har gått uruselt på det sätt att jag inte fått till maten idag heller. Begriper inte hur alla får sin vardag att gå ihop.
 
 
Antal steg: 10363
 
1 Lena:

skriven

Åh, lever vi samma liv??? Förutom syjuntan... fast jag hinner äta, lite för mycket tyvärr :(

Svar: Jag tror vi är många som lever samma liv men jag har ändå väldigt svårt att förstå hur alla får ihop livet.
Du kommer få balans - tveka inte på det. Låt inte stressen ta överhanden. Fast jag vet ju inte om det är bättre att göra som jag, att ta till bars när jag inte hinner då det blir lite för ofta.
Frk M