Dag 121 med itrim

2 kommentarer
Dag 121 med itrim - vart tog du vägen?
 
Idag har det gått undan. Möten på olika adresser och sen tidigt från jobb för lite fotvård. Sådan lyx är jag bra på att unna mig. Det blir en kombination av fina fötter och avkoppling.
 
Tro det eller ej men idag kom jag faktiskt iväg också så jag hann på träningen hos itrim. Riktigt skönt. Kände mig otroligt stark i kroppen. Härligt! Så här startk vill jag känna mig alla dagar :)
 
Har nu härligt gröna naglar dessutom då jag även hunnit lacka dem. Älskar nagellack i olika färger. Är ingen person som använder massa färg på kläder vanligtvis men mina naglar brukar komma i alla färger :)
 
 
Antal steg: 9369
 
1 Lena:

skriven

Nagellack är skoj! Härligt med lite färg och lite egenlyx! Det är du värd <3

Svar: Ja å då kör jag med härdning etc så det tar max 10 minuter med alla olika lager lack tills allt är torrt. Tidseffektivitet är A och O just nu.
Frk M

2 MariaG:

skriven

Nagellyxen har jag bytt ut mot mina 649kr i månaden till Itrim, sa jag skulle ta bort nåt ur mitt liv....tillfälligt för att rättfärdiga den stora summan som jag betalar till Itrim.....så mina naglar är inte roliga nu, men tänkt att jag kanske ska återuppta nagelfixet så småningom.
Kunde man inte få se bild på dina naglar :-D?

Svar: Nagellyxen gör jag i soffan men ja visst får man välja. Jag har nog närmast tjänat på att börja på itrim gentemot alla uteluncher i Stockholm.
Men jag kanske ska fixa en bild på fötterna som jag faktiskt var och fixade ;) Men nej, med lite eftertanke behåller jag dem för mig själv.
Frk M