Dag 123 med itrim

2 kommentarer
Dag 123 med itrim - en lördag med jobb!
 
Japp, till jobb bar det av efter en lugn förmiddag. Träningen jag planerat blev inte av. Är inte i form känns det som eller så är det tröttheten som nu tar överhanden. Känner mig mest ledsen men antar det är tröttheten också. Den stundande ledigheten under jul hägrar och kanske är det just därför det slår till som det gör när den är nära.
 
Lite tapasbricka till middag efter att ha levt på itrimprodukter under dagen. Jag måste ta tag i detta med maten!!! Men ikväll blir det en kväll på soffan.
 
 
Antal steg: 5772 inte många men några!
 
 
 
1 Lena:

skriven

Stackare...du brukar ge mig så goda råd men själv. Jag önskar att jag hade lika bra till dig men tyvärr så har jag inte det :(
Hoppas du får en skön söndag i vilket fall!

Svar: Tack Lena, jag är känd för att ha bra råd men inte använda dem själv... jobbar på det som tusan. Ibland går bara allt motströms.
Frk M

2 MariaG:

skriven

Du får bita ihop fram till ledigheten och då verkligen ta igen dig!
M

Svar: Biter hårt M! Men jag ger mig inte så kommer klara det. Betar av uppgifterna allt eftersom.
Frk M