Dag 124 med itrim

En kommentar
Dag 124 med itrim - en tröttis dag.
 
Var vaken större delen av natten så har en riktig tröttis dag idag. Har tagit mig en ledig dag. Borde läsa lite nu på kvällen inför morgondagen men får se. Åkte som ni vet ut till Outleten och fyndade en hel del. Hem och laddade tvättmaskinerna och medan de snurrade runt sprang jag ned till itrim och körde ett pulspass. Jag borde ta tag i mitt förfallna hem också...
 
Kosten har gått sisådär... mot itrimhållet. Levt på bars hela dagen och kaffe med mjölk. Har i alla fall tagit fram lite bär/frukt från frysen till kylen så jag kan göra min egen smoothie imorgon.
 
 
Antal steg: ??? missade stegräknaren idag.
 
1 Lena:

skriven

Tycker du har hunnit med massor med tanke på sömnbrist. Bra jobbat!

Svar: Tack, det piggar upp :) Ikväll ska det sovas före midnatt även om det ser mörkt ut, To do listan är lång :o
Frk M