Dag 126 med itrim

2 kommentarer
Dag 126 med itrim - en dag som försvann.
 
Full fart till jobbet möten möten möten men också en halvdags konferens med mina medarbetare. En bra sådan! Slängde mig iväg från jobb till en agenturförsäljning. Väl där sprang jag på en väninna så det blev en spontanmiddag istället för att bege mig tillbaka till jobb. Väldigt trevligt! Det roliga är att vi har en bokad kväll på fredag också :)
 
På väg hem i kylan börjar det dugga och det är inte bara vatten utan tunga vattendroppar. Det börjar närma sig vinter...
 
 
Antal steg: 11605
 
1 MariaG:

skriven

Vintern ja, den kommer allt närmre, men i dag är det mildare igen, vet ju att du inte gillar snön, men här får det gärna komma lite så man får lite julstämning till första advent!
M

Svar: Men idag var det mildare igen! Härligt ;)
Frk M

2 Lena:

skriven

Åh... spontanare brukar vara de bästa. Hoppas du fick lite energi :)

Svar: Ja, det gjorde det och nu har jag kalasat för några veckor framöver känns det som... man blir inte yngre hur man än försöker!
Frk M