Dag 128 och 129 med itrim

2 kommentarer
Dag 128 och 129 med itrim - ett par galet roliga dagar.
 
Jobbtempot är högt men jisses så galet roligt vi har haft det med aw och efterhäng i torsdags och sen igår gick jag frå jobb vid lunch för att sedan luncha med en kompis (en gammal chef) och sen fortsatte jag med middag med en annan kompis. Har stått på fötterna före 6 och lagt mig vid 2. Det känns att man inte är 25 längre kan jag säga :)
 
Kan tipsa om bra vin på Urban deli. Eller varför inte en lunch på Lisa på torget och en efterföljande middag på fondueboden? Kosten har i stort gått bra förutom att det blivit 2 kvällar med alkohol.
 
Idag blir det en ledig dag till att börja med. Lite shopping står på agendan. Lika bra nu när man ändå plockat fram plånboken :)
 
Det här är två dagar som är just vad jag behövde efter att ha jobbat konstant och har ett tufft schema framför mig.
 
Missade då torsdagens vägning och gruppträff i och med att jag valde att tingla istället. Planerar att ta igen den på tisdag. Vill inte ligga efter hur mycket som helst...
 
 
 
 
 
 
1 Malla Sjöholm:

skriven

Låter som trevliga dagar och välbehövligt, du verkar ha tokmycket på jobbet :)
Urban Deli är grymt! Och Lisa på torget har även jag varit med en kollega får många år sedan. Det blev en blöt kväll vad jag kan minnas...men gott var det!

Svar: Ja, det var riktig bra avkoppling. Prova gärna fondueboden någon gång också. Det enda som är mindre bra där är att man måste boka så långt innan.
Frk M

2 MariaG:

skriven

Låter som du haft 2 härliga dagar som du var väl förtjänt av!!
M

Svar: Tack, det var bra. Nu får jag hålla mig på mattan ett tag :)
Frk M