En shopoholics bekännelser

2 kommentarer
Jag får väl göra en bekännelse...
 
Jag älskar att shoppa. Under hela min viktminskning med itrim har jag hållt mig i stort sett. Men i veckan som gick kom ett skriande behov av byxor bla så jag begav mig idag till Stockholm Quality Outlet och passade då samtidigt på att umgås med en kompis jag inte sett sen i våras.
 
Byxor, ja ett par blev det från InWear. Sen måste jag säga att det går väldigt många överdelar på ett par byxor... Fick även med mig en kofta från InWear, en kofta från Soaked in Luxury, en kofta från Mexx, ett skärp från Noa Noa och 3 tishor av blanade ärmlängder från Mexx.
 
Ett gissel att hitta rätt storlek var det då jag inte provat kläder på länge. Men behagligt gissel. Skönt att kunna shoppa i storlek 38/40 igen.
 
Med det var ett fynd - allt för 1000 pix!
 
 
Fast min är lite mer aprikos än rosa.
 

Övriga plagg får jag visa vid tillfälle då jag måste fota...
 
1 MariaG:

skriven

Vilken härlig bekännelse, jag har varit sån, speciellt när jag "jobbade" det var ju extra kul då man hade nånstans att visa upp sig :-) nu går jag ju mest hemma och då duger jeans och topp eller tröja! Men visst är det kul att handla och jag skulle lätt kunna handla upp för 10 000kr i veckan, inga problem :-O
M

Svar: Ja, hade man tid och råd skulle man kunna bränna det lätt :)
Jag har lite bättre pli på mig numera och jag shoppar som tur var är aldrig för pengar som inte finns men jag har en stor garderob. Det kan jag inte förneka.
Frk M

2 Lena:

skriven

Åh, gud så roligt!!!
Älskar också att shoppa...
Tycker du gör helt rätt, det var du värd. Hoppas ni hade det riktigt roligt tillsammans.

Svar: Tack, alla glada hejarrop till shopping uppskattas ;)
Frk M