Förstå din viktminskning

2 kommentarer
Det är inte alltid så lätt att förstå hur mycket man gått ned. Gabska lätt blir det en betydelselös siffra och man fokuserar dit man vill nå.
 
Läste om en så smart grej i en kommentar på en blogg om en tjej som fyllde petflaskor med vatten och hade dem i en kasse i motsvarande vikt som hon gick ned i kilon.
 
Supersmart för att man ska förstå vilken prestation man gör!
 
 
1 Lena:

skriven

Har också läst om det och funderar på att göra så och lägga i en ryggsäck. Det blir så konkret då...

Svar: Ja, galet vad man bärt på!
Frk M

2 Cia:

skriven

Nu har jag två kassar med pet-flaskor. Alla fick inte plats i en :)

Svar: Vad roligt! Jag samlar flaskor som bäst. Vill ha de små av någon anledning :)Snart har jag i alla fall till min itrimande granne. Ska chocka henne tänkte jag!
Frk M