Itrim lunch

3 kommentarer
Förra veckan svarade ni på vad er favoritfrukost var. Nu går vi vidare till lunch!
 
Jag har ännu inte börjat äta lunch på dagarna utom då jag representerar eller har lunchmöten. Då äter jag oftast enligt handfast minus eller med minimalt med kolisar.
 
Vad är er favoritlunch med itrimtänk? Tipsa gärna om favoritluncher hemma och sådana som är smarta att ta med sig.
 
 
1 Annamaria G:

skriven

Laxbit i ugn, valfria kryddor, lite lök.

Till det, blomkål, morotsslantar, purjolök, som "kokat" sig mjuka.

sås i form av lite creme fraiche med vitlök eller annat gott, ät och njut :-D
M

Svar: Kokt purjolök låter gott. Det gör jag inte annat än i ugn. Måste prövas :)
Frk M

2 MariaG:

skriven

Stek kyckling, i smala "wookbitar" blanda med wookgrönsaker och en klick creme fraiche och en påse saffran, mums!

Svar: Låter supergott. Saffran i fraichen eller i woken?
Frk M

3 MariaG:

skriven

Både och, ;-) jag blandar i creme fraichen med saffran i i wooken, blir mer som en gryta :-D

Svar: Det måste jag prova! Tack för tips :)
Frk M