L Pour Elle och FdS Expertise Line från Fleur de Santé

Kommentera

Som ni vet gillar jag att shoppa en hel del och att vårda mig och min kropp så här kommer jag med ett par riktigt bra tips!

Först och främst, L Pour Elle kroppskräm med skimmer från Fleur de Santé om du vill känna lite extra lyx. Passar utmärkt till speciella tillfällen. Den är väldoftande, men inte för mycket, och ger ett lagom skimmer över kroppen. Utmärkt till festliga tillfällen! Lotionen är vårdande och innehåller fukt som kroppen så väl behöver så här års. Kladdar inte ned kläder eller att skimret sätter sig på dem. Den är också väldigt prisvärd.

Från Fleur de Santé får man snabb leverans. Det tar som oftast 2-3 dagar innan leveransen når dig. Just nu är det dessutom fraktfritt när man shoppa för över 300 kr.

Fraktfritt på köp över 300 gör att jag även rekommenderar, som ett andra tips, FdS Expertise Line Läppglans i färgen Silky Mauve. Den är ursnygg på de flesta. Inte för stark men ändå lite färg i glanset. Även denna produkt vårdar med sitt sheasmör som mjukar upp läpparna. Dessutom doftar det gott och sitter bra! Detta gör att produkten blir väldigt prisvärd.