Dag 70 med itrim

2 kommentarer
Dag 70 med itrim blev rena rama mötesdagen.
 
Under förflyttning mellan två platser hann jag däremot få till en ganska lång promenad i solen. Mycket skönt!
 
Lite tur var det också då jag inte hann till träningen som jag tänkt mig då jag blev kvar på jobb. Måste börja ta med mig träningsväskan igen då kanske jag hinner smita in i sista sekund :)
 
Fryser ganska mycket men har idag laddat med ullkläder :) Håller tummarna nu att jag inte blir sjuk.
 
Antal steg: 10930
 
1 Lena:

skriven

Håller också tummarna för dig...

Ullkläder is the shit...hade en sådan kofta idag och har hållt mig supervarm idag =D

Svar: Ja, det är underbart. Men den inre frossan... burr! Man märker att kylan kommit.
Frk M

2 MariaG:

skriven

Klart du inte får bli sjuk!!
Sitter vid brasan och tar mitt morgonkaffe, blir svårt att rycka upp sig och ge sig ut på morgonpromenad, men det ska gå!
M

Svar: Låter mysigt! Hoppas du kom iväg på promenaden :)
Frk M