Dag 75 med itrim

2 kommentarer
Dag 75 med itrim - en speciell dag.
 
En speciell dag som i att jag byter ut ett mål till riktig mat. Detta har varit planerat från början men jag kan ändå inte låta bli att känna att det är dumt att inte fullfölja. Satte mig och kaloriberäknade måltiden jag tänkt laga och kände då att det var helt ok. Det blir ju nu en vecka till att vänja kroppen.
 
Som 3:e mål idag blev det torsk i ugn med salt, citronpeppar, lite torkad chili och färskpressad citron. Till det serverades välkokt broccoli för att den skulle bli snäll mot magen. Jag åt inte en full portion idag. Det gick bara inte kan jag säga.
 
Tog en härlig promenad på förmiddagen på ca 5 km. Varmt ute idag vilket är jätteskönt. Det har även blivit ett itrimpass där jag återigen kände mig stark. Skönt med en sådan känsla. Ett bad med minispa intogs efter träningen och nu är även naglarna lackade för nästa vecka, i rött! En riktigt LAT söndag har det blivit men som jag behövde det. Avlutar med söndagsmys med gott te och tända ljus.
 
Antal steg: 9832
 
 
 
 
1 MariaG:

skriven

Åhhh, äta, mat....snart min tur :-D
M

Svar: Ja snart din tur! Smart att du tar smakportioner så vänjer du dig sakta men säkert.
Frk M

2 Lena:

skriven

Du är väl absolut inte lat om du tränat och promenerat 5km!!!

Skönt att du pysslar om dig själv litegrann. Oftast är man alldeles för dålig på sånt och du om nån med mycket fläng är väl värd en dag med mys :)

Svar: Jamen allt på to-do-listan finns ju kvar :o
Ibland måste jag bara ha en brejk när det blir lite för mycket. Är väl som en nödbroms som slår igång.
Frk M