Dag 77 med itrim

En kommentar
Dag 77 med itrim.
 
Full fart och fläng på jobb med möten på olika adresser. Hann med en hel del och kom iväg från jobbet i hyffsad tid och slängde mig in på itrim för ett pass. Kämpade på som tusan, kände mig lätt och stark men jag fick ändå inte upp pulsen på deras mätare. Måste skaffa mig en egen då jag inte tror den fungerar optimalt. SÅ mycket kan det inte skilja.
 
Ett skönt avkopplande bad och sen middag. Ännu en dag med torsk i ugn och grönsaker. Imorgon tänkte jag våga mig på kyckling :)
 
 
Antal steg: 10828
 
 
 
 
1 Emma:

skriven

Fina matbilder! Ser gott ut. Hur känns det att äta mat igen?

Svar: Tack det går riktigt bra om man bortser från att det körde ihop sig idag och det bara blev ersättningar. Hade ingen katastrofal längtan till det. Hoppas kunna hålla fokus. Har ännu några kilon att gå ned. Planerar att ha ett undantagsdygn här snart men sen ska jag upp i sadeln igen.
Frk M