Dag 78 med itrim

3 kommentarer
Dag 78 med itrim gick inte riktigt som planerat.
 
Måltidsordningen har jag hållit men det fick bli med endast itrimprodukter idag. Fick helt enkelt inte till det med mat idag och då tyckte jag det var bättre att hålla måltidsordningen. Rätt eller fel vet jag inte.
 
Började dagen med sjukanmälningar så innan jag tog mig till jobb ringde jag in vikarier. Det gick vägen men min tid att förbereda morgonmötet försvann och sen har jag suttit i möten fram till kl 16 med avbrott för lunch då jag passade på att ta min lunchpromenad.
 
Passade under promenaden på att jaga snedslå men det misslyckades totalt. Hann vända upp och ned på sykassarna innan min sykurs nu på kvällen och hittade precis så mycket snedslå som jag behövde. Fick tom 3 cm över :-D
 
Klänningen jag syr börjar ta form. Hoppas jag kommer trivas i den även om jag fått ta in och ta in under veckorna som gått... härligt problem!
 
 
Antal steg: 13006
 
1 Lena:

skriven

Tycker du gjorde helt rätt som valde måltidsordningen. Den rutinen är viktigare att man inte rubbar än att du äter lagad mat. Det är ju inte så precis att du kommer leva på Itrimprodukter i resten av ditt liv så om det nu blev så idag är väl inte hela världen ;0)

Svar: Ja, jag valde rätt. Det känner jag idag med era kommentarer till hjälp.
Frk M

2 MariaG:

skriven

En måltidsersättning från Itrim, måste vara bättre än nåt annat!!

M

Svar: Tack, då vet jag att jag valde rätt :)
Frk M

3 Julia, Itrim Sverige:

skriven

Åh vad spännande det ska bli att se klänningen sen! :)

Svar: Så mycket som jag pratar om den så får jag nog lägga upp en bild då den blir klar... vi håller tummarna att den blir bra :)
Frk M