Dag 81 med itrim

2 kommentarer
Dag 81 med itrim passerade i en nafs.
 
Började dagen med träning, ett pass på itrim, för att sedan åka till en utförsäljning. Fyndade inte lakan mm som jag tänkt mig men väl ett halsband och armband frå pipols bazaar.
 
 
 
 
Nåväl efter impulsköpen blev det en tur till jobbet och på vägen dit en promenad. Så underbart väder ute!
 
Middagen blev kycklingen jag hade kvar. Till den fräste jag upp lite champinjoner och paprika, samt att jag rostade på lite broccoli och morot som var kvar från igår. Mums!
 
 
Antal steg: 12009
 
 
 
 
1 Lena:

skriven

Jobba på en lördag? Låter inte skoj :(
Bra med smycken som piggar upp :)

Svar: Nej men jobbar ofta en helgdagarna för att det ska gå ihop sig. Ganska lugnt och man får mycket gjort.
Ja, riktigt nöjd även nu när jag provat hemma :)
Frk M

2 MariaG:

skriven

Gillar smyckena!
M

Svar: Tack! De kommer faktiskt med på dagens spakryss :)
Frk M