Dag 87 med itrim

2 kommentarer
Dag 87 med itrim.
 
Idag har jag aldrig tinat upp. Varit en fryslort hela dagen och befinner mig nu under en tjock filt i soffan.
 
Full fart på jobbet idag. Möten från början till start men trevliga sådana. Hann med en kort promenad till och med men blåste mest bort. Inte fick jag upp värmen då heller.
 
Skulle ha tränat efter jobb men kom försent. Att bara ha öppet till 18 som på mitt itrim är lite snålt tilltaget även om det är fredag. Får bli imorgon istället.
 
Passade på att handla i lugn och ro istället. Köpte ryggbiff och stekte en liten bit i pannan till dagens middag. Medan resten fick gå i ugnen till kommande middagar. Kryddade med salt, peppar, vitlök och paprika. Riktigt mumsigt.
 
 
Antal steg: 10015
 

 
 
1 Lena:

skriven

Åh, din mat ser fantastiskt god ut!

Kul med musikal...sånt livar alltid upp under hösttider :)

Svar: Ja, den var superbra. Hade en trevlig kväll med en väninna dessutom :)
Frk M

2 smultris:

skriven

jisses så gott det ser ut :)

går det bra med itrim?
tränar du där eller följer du bara nåt kostschema?

Svar: Tack men inte så avancerat alls och bara upphällt på tallriken.
itrim fungerar superbra för mig. Kör både träning och kost hos dem. Då ingår det också kurs, hälsoanalyser, motivationssamtal, konditionstest mm.
Frk M