Dag 89 med itrim

2 kommentarer
Dag 89 med itrim blev inte alls som jag tänkt mig.
 
En skön lugn morgon och sen jobbet trodde jag. Hade missat att tågen var inställda så att ta mig till jobbet tod 3 gånger så lång tid och då 3 gånger så lång tid hem. Galet!
 
Efter att ha hunnit med hälften av det jag planerat att hinna idag gav jag upp och tog hem lite material. Skönare att sitta i en soffa på söndagar :)
 
För första gången missat jag att uppnå mål med ombytt motion. Detta då jag inte räknat med den långa resvägen. Men ny vecka börjar imorgon och då kan jag ju se till att detta inte blir någon trend.
 
Till middag blev det kött igen. Nu har jag fryst in resten... Det är ju detta som är lite trist när man är så mycket själv hemma som jag är. Man lagar och får sen äta i dagar...  Idag toppade jag det dock med blomkålsmos. Kan rekommenderas! Receptet finns i första receptboken från itrim.
 
 
Antal steg: 8221
 
 
 
Idag blev det en något suddig bild!
 
 
1 Lena:

skriven

Trist eller lyx? Det ser ju verkligen gott ut. hade lidit mer med dig om du var tvingad att äta lever eller nåt sånt ;0) men jag förstår vad du menar.

Tråkigt att du fick sitta mycket tid i "trafiken" hoppas nästa vecka blir till belåtenhet :)

Svar: Haha ja allt är ju relativt. Hade verkligen lidit om det var lever framdukat...
Frk M

2 MariaG:

skriven

Mmmm för blomkålsmos, har ännu inte gjort det, men kommer ihåg hur gott det är!
M

Svar: Det rekommenderas. Resterande åt jag idag så det går bra att spara också... tror jag i alla fall ;)
Frk M