Dag 93 med itrim

4 kommentarer
Dag 93 med itrim sprang ifrån mig.
 
Full fart på hela dagen som vanligt. Tog en promenad i stormen på lunchen. Skönt med luft då man har mycket för sig. Rensar huvudet lite.
 
Kom sent ifrån jobb men kom ändå iväg till itrim för ett pass. Bra av mig! Däremot fick middagen stryka på foten och bli en bar. Annars skulle den bli alldeles för sen eller inte alls... Dåligt av mig!
 
 
Antal steg: 10348
 
1 Lena:

skriven

Låter stressigt! Bra att du hann med träning.
Rester är "good stuff" när man har de hemma vid rätt tid. Annars känns de bara tråkiga =D

2 Lena:

skriven

Låter stressigt! Bra att du hann med träning.
Rester är "good stuff" när man har de hemma vid rätt tid. Annars känns de bara tråkiga =D

Svar: Ja idag blev det lite halvfärdigt som tinades i snabbkokt sås :) Förstår inte riktigt hur ni hinner med allt???
Frk M

3 Julia, Itrim Sverige:

skriven

Bra att du kom iväg till Itrim! Hoppas det kändes bra efteråt :) Trevlig helg!

Svar: Känns alltid bra Julia! Idag blev det ytterligare ett pass :)
Frk M

4 MariaG:

skriven

Jag tycker att så länge man har sinnesnärvaro att ta en ITRIMBAR istället för ett bra mycket sämre alternativ (McD tex) så är det ett väldigt bra val, om man nu inte hinner laga nåt bra!! :-D
M

Svar: Du har rätt Maria! Men det känns ändå som att jag slarvar på något sätt då jag inte följer planen att det ska vara mat till middag :o
Frk M