Dag 94 med itrim

Kommentera
Dag 94 med itrim - vart tog du vägen.
 
Denna dag har gått så fort. Förstår inte riktigt vart den tagit vägen. Jobbmöten i lite lugnare tempo och jag har hunnit få en del annat gjort dessutom. Härlig känsla måste jag säga.
 
Tog min vanliga långpromenad i en härligt varm luft. Kunde ha gått hur långt som helst men man ska ju jobba också :)
 
Kom iväg i tid från jobb så jag hann till itrim även om det var på håret. Körde på ett ganska tufft pass. Kom sedan på av någon anledning när jag var hemma i badet att man kan ju faktiskt öva på att sitta på huk med hela fötter i botten :) Det är kämpigt men i vattnet går det. Fråga mig inte hur jag kom på det...!
 
Nu sitter jag i underbara hemmakläder i soffan som jag längtat till under större delen av veckan. Varit riktigt trött och imorgon är det jag som tar sovmorgon!
 
 
Antal steg: 10175