Dag 96 med itrim

2 kommentarer
Dag 96 med itrim - en riktig slödag.
 
Sitter med en te och bar och funderar. Idag har jag gjort i stort sett ingenting. Tvättat har jag i och för sig gjort förståss men inte så mycket mer. Vaknade sent och var slö. Trodde jag hade tvätttid kl 10 men nej... det var klockan 13. Så var dagen hackad kan man säga. Har mest surfat runt och så. Bäddat rent, rensat lite kläder, handlat lite mat men känner mig så slö.
 
Snart en promenad så jag får ihop stegen till min vardagsmotion. Det ska jag inte strunta i i alla fall.
 
Smygvägde mig igår och idag då jag var ut igår och åt middag med mina sytanter. 1hg skilde sig vågen mellan dessa dagar. Får se hur vägningen på torsdag blir då jag har ännu en utekväll i veckan som ska ske. Ska då på samma sätt bestämma och planera innan vad som är ok och inte.
 
 
Antal steg: 10029
 
1 Lena:

skriven

Slödagar är de bästa, hoppas du har njutit av den :)

Svar: Den var bra och välbehövlig. Njöt!
Frk M

2 Anna Ahlvin:

skriven

Låter som en go söndag. Tonfisksallad är riktigt gott mellan varven:) Önskar dig en bra vecka!

Svar: Ja den var go. Måste lära mig att ha fler sådana dagar :)
Frk M