Dag 97 och 98 med itrim

2 kommentarer
Dag 97 och 98 med itrim.
 
Ett par härliga dagar. Sällskapet var hemma vilket alltid är skönt. Bara att vara är underbart. Igår efter jobb var jag på en ansiktsbehandling. Därefter hem och laga mat tillsammans med sällskapet och en kväll med mycket prat.
 
Kan verkligen rekommendera receptet "asiatisk biffsallad med söt mango" från den blåa receptboken från itrim. Det var urmumsigt!
 
Idag efter jobb ut på stan och äta med sällskapet innan nästa resa tog fart.
 
Båda dagarna har jag lyckats hålla med itrimmåltider förutom på kvällarna. Har även tagit mina dagliga promenader på luncherna.
 
Två härliga dagar som gått i glädjens tecken.
 
 
Antal steg: mer än målet båda dagarna. Vet tyvärr inte hur jag backar på min stegräknare och idag glömde jag räknaren.
 
1 MariaG:

skriven

Tack för tips på recept, jag har ju den blå boken så här ska prövas!
Låter som hela du bubblar tom när man läser dina inlägg, så härligt!!
M

Svar: Gör det! Tror man skulle kunna byta ut lövbiffen mot lax också. Ska prova det till helgen :)

Ja, det bubblar i mig. Härligt tycker jag då man är så mycket ifrån varandra istället för att man glider isär.
Frk M

2 Lena:

skriven

Det receptet är helt fantastiskt!!!

Svar: Ja, tänkte testa samma recept med lax istället för lövbiff i helgen. Tror det kan bli bra :)
Frk M