Dagens plan

2 kommentarer
Idag är det syfestival och påförljande middag enligt tradition. Min plan är därför följande.
 
Alla måltider utom middagen består av itrimprodukter. Fikat på mässan får bli te + itrimmellanmål. Innan jag går iväg ska jag köra ett itrimpass. Ikväll till middagen får jag njuta av vin. Jag väljer bort potatis/ris mot grönsaker. Om det blir efterätt så blir det en tryffel. Inga stora efterrätter ska komma i min väg.
 
Jag tror det är viktigt att man kan göra undantag men att det just då ska få vara undantag. Lika viktigt som att man nu i början bestämmer sig för hur intaget ska vara innan och följer det.
 
Rapport kommer hurvida jag hade framgång eller inte.
 
 
 
1 MariaG:

skriven

Tror också på det, att man bestämmer sig innan för HUR och VAD man tänkt äta och sen helt enkelt (ibland är det ju inte så enkelt ska Gudarna veta) följer det!
Ha det så kul på festivalen!!
M

Svar: Riktigt lyckad mässa och även kväll! :)Man borde roa sig mer än vad man gör...
Frk M

2 Getsmaller:

skriven

Jag tror att det blir mycket enklare om man som du har en plan innan, ha det toppen :)

Svar: Exakt! Det har gått toppen att hålla sig till planen. Nu tillbaka till itrimtänk :)
Frk M