Underbara itrimbloggvänner

3 kommentarer
Har på senaste tiden tänkt mycket på det otroliga stöd jag har här på bloggen. Vi är flera itrimare som bloggar och följer varandra, kommenterar, tipsar och hejar på. Utan er alla så skulle denna resa vara betydligt mycket mer ensam. Det ger ett jättestöd i den resa jag gör.
 
Jag längtar dagligen till att läsa inlägg i era bloggar, kommentarer och svar. Så ett stort TACK till er alla!
 
1 Lena:

skriven

Känner samma sak. Kvällen är helig till bloggande och läsa andras bloggar... Tack själv!!!

Svar: :)
Tycker det är urkul. Perfekt exempel på vilken styrka detta med sociala medier har på ett positivt sätt.
Frk M

2 MariaG:

skriven

Kunde inte sagt det bättre själv :-D Är det några som ställt upp och funnits där ända från början så är det ni andra itrimare..:-)
Jag är ju kvällstrött så jag har era goa bloggar att läsa på morgonen, och så älskar jag att ni skriver VARJE dag!!
M

Svar: Vi finns ju hela tiden och det är ju det som är bra :)
Frk M

3 Getsmaller:

skriven

Jag är ingen itrimmare för itrim finns inte på min ort men jag kör med vlcdpulver och har hämtat inspiration blandannat hos dig idag.
Så glad att jag hitta dig jag är bara på dag 6

Svar: Heja dig! Snart en vecka klar!Välkommen till min blogg. Kul du hittat hit. Tipsar gärna vid behov :)
Frk M