Badlyx

En kommentar
Har ni någon badlyx?
 
Jag tycker att varmt bad är höjden av avkoppling och en lyx att man kan ta det i vardagen. Har precis hittat ett nytt badskum   från I love... som jag ska testa idag.
 
 
 
 
 
1 MariaG:

skriven

Jag får väl nästan skämmas att erkänna att jag nästan badar varje dag :-O jag älskar att krypa ner i ett varmt bad och bara ligga och drömma och Thailand haha!
Jag är inte så knusslig vad det är för skum, huvudsaken är ATT det skummar, har köpt nåt på City Gross nu som jag ska testa!
Tända ljus och släcka ner i badrummet är också mysigt, men jag badar ju oftast på förmiddagen så då är det inte tillräckligt ljust ute :-D
M

Svar: Ja, jag badar nästan dagligen också. Oftast på kvällen som avkoppling. Jag är inte heller så knusslig med skummet men vill att det ska lukta gott och jag vill inte bli torr eller prickig :)
Frk M