Balsamtips - The Detangler från Paul Mitchell

En kommentar

Måste bara tipsa om ett bra balsam jag använt nu i någon månad – The Detangler från Paul Mitchell. Till och med min frisör på Björn Axén tyckte mitt hår inte var lika uttorkat som det brukar vara och frågade vad jag gjort. Då kom jag inte på att jag hade gjort något annorlunda men det har jag ju. Jag bytte ju hårvårdsprodukter i somras!

 

Håret blir lätt att reda ut, glansigt och väldigt följsamt. Det tynger inte ned håret eller gör det flygit som en del balsam kan göra. Det här balsamet kommer jag inte byta bort i första hand.

 

Produkten är dryg och med tanke på hur drygt det är och att flaskan är på hela 300 ml så tycker jag att det räcker längre än de utspädda produkterna i dagligvaruhandeln.

 

Använder också ett schampo från samma man, One från Paul Mitchell. Schampot är milt och man kan om man som jag tränar så gott som varje dag och tvätta håret varje dag.

 

Balsamet kan ni hitta på Bellbox. Ni hittar det här!

 

 
The Detangler från Paul Mitchell
 
1 MariaG:

skriven

Lät intressant, jag har mycket hår och tjockt och sen finns det en tendens till självlockighet mitt bak ??! känner mig alltid trasslig i håret, och det är inte mycket som hjälper, morrocan oil inpackning är dock toppen. Men man kanske skulle prova ditt rekommenderade balsam och shampo, får kolla länken. Sen får man gömma undan lite finare shampo och balsam här hemma för mannen och sonen tror jag använder det som duschkräm!!!!
M

Svar: Har inte provat marrocan oil eller någon annan olja. Men borde kanske göra det. Blir inte håret fett av dem? Eller hur använder man dem?
Haha ja duschkräm... eller kanske som här som badskum!
Frk M