Dag 40 med itrim

2 kommentarer
Dag 40 har passerat.
 
Jag är oerhört trött då jag sovit dåligt inatt. Vet inte riktigt vad som orsakade det men jag anar det blir en tidig kväll ikväll.
 
Gick på en rask promenad på förmiddagen och fick in ett itrimpass på eftermiddagen. "Maten" rullar på som vanligt.
Motionen rullar på bra nu måste jag säga. Det ser alltså ljust ut att jag kan genomföra konditionstestet nästa lördag. Vet inte hur många gånger jag bokat om det...
 
Nästa helg är det dop. Har ni några bra tips på doppresent? Är lite inne på några klassiska barnböcker ala Elsa Beskow och liknande men har inte helt bestämt mig. Är dessutom gudmor så det kanske borde vara lite mer minnesvärt?
 
 
Antal steg: 10392
 
1 MariaG:

skriven

Doppresenter, alltid svårt, men nåt vi fick till våra i doppresent och som är en prydnad vid födelsedagar är silverflaggstång, där man ristat in namnet på barnet och födelsedata, ställer alltid fram dom på bordet när vi har "kalas" för barnen..(15 och 20 år gamla...)
MariaG

Svar: Tack för tips! Kan inte riktigt se mamman ta fram flaggan på bordet bara :)Men traditioner är trevliga tycker jag.
Frk M

2 Lena:

skriven

Ha, ha! Vad roligt att tidigare kommentar skriver exakt vad jag tänkte skriva...
Vi har också silverflaggan som beställs i smyckesaffärer till båda våra barn. Varje födelsedag ställs flaggan fram. Även barnens kusiner har likadana så i vår familj är det typ tradition och en ganska enkel och rolig sådan.

Svar: Ja, vad roligt att ni båda har och använder dem. Ser inte riktigt detta att förekomma i denna familja bara. Jag hade nog gladeligen kunna haft det men men. Får fundera lite. Tack för tips!
Frk M