Dag 42 med itrim

5 kommentarer
Dag 42 med itrim började med ett pass på itrim.
 
Därefter tog jobbdagen vid och mötena avlöste varandra till kl 16 och därefter iväg till frissan. Skönt att få bort lite gammalt och torrt. Kikade lite på doppresent också men vet inte... börjar bli smått stressad kan jag lova. Svär att jag inte fixat i tid.
 
Är allmänt trött idag då jag somnade sent trots att jag lade mig tidigt. Hoppas det går bättre ikväll.
 
Ser fram emot vägningen på torsdag och väntar med spänning på resultatet. Skärp sätts i byxorna nu så de inte kasar ned. En mycket angenäm upplevelse :)
 

Antal steg: 12038
 
1 Linda:

skriven

Härligt! :)

Svar: Underbart! :)
Frk M

2 Anna Ahlvin:

skriven

Härligt! Fortsätt med skärp. Det är ljuvligt att få göra nya hål var efter kilona rasar. Bästa måttstocken:) Ska oxå väga mig på torsdag. Lycka till

Svar: Lycka till till dig med Anna. Du inspirerar!
Frk M

3 Lena:

skriven

Längtar faktiskt också till torsdag trots att jag väger varje dag. Det blir ändå den "riktiga" avstämningen =D
Är väldigt imponerad av alla dina pulspass!

Svar: Tack Lena. Idag blev det dock inget pulspass pga krånglande tåg.
Frk M

4 MariaG:

skriven

Skärp är en bra uppfinning, jag har äntligen köpt en ny håltagare!! här görs nya hål ;-)
Hoppas du hittar nån doppresent snart!!
M

Svar: Ja jag har en håltagare beredd men ännu har jag ett hål kvar :)
Frk M

5 Julia, Itrim Sverige:

skriven

Bra med skärp! :) Heja dig!!

Svar: Tack Julia! Det flyter på riktigt bra nu :)
Frk M