Dag 43 med itrim

2 kommentarer
Dag 43 vill jag inte uppleva igen.
 
Själva itrimandet har ju gått bra men istället för att lämna jobbet vid kl 16 som planerat kom jag därifrån vid 18.30! Slänger mig iväg för att hinna köra ett itrimpass innan stängning men tji fick jag då det var stopp i tågtrafiken.
Det får bli ett nytt försök imorgon.
 
Jag hann i alla fall med en lunchpromenad i det härliga vädret :) Än håller jag fast vid min vana med att promenera på lunchen. Risken är att när det kaosar på jobb att den blir indragen men den är ju så underbar och gör mycket gott också.
 
Lite för lite vatten i helgen och början av veckan har gjort att magen inte är med mig men hoppas att vatten nu ska lösa det :) För övrigt har jag inte mycket att gnälla om just nu :)
 
 
Antal steg: 10826
 
1 MariaG:

skriven

Det är tur att "allt" går att lösa med vatten :-)

Inte roligt när dagen inte blir som man tänkt sig!

M

Svar: Nej och idag blev den en repris!
Frk M

2 MariaG:

skriven

Åhh vad hemskt med "jobbig" mage 2 dagar på raken :-(
M