Dag 44 med itrim

2 kommentarer
Dag 44 med itrim och gruppträff samt vägning.
 
Men det började med en repris... idag var det en nedriven kontaktledning som gjorde att tågen inte rullade som de skulle och åter missade jag träningen innan det var gruppträff och sen då stängt. Blir galen! Idag hamnade jag längre bort än vad jag tänkt mig och fick ta buss tillbaka. Tycker det räcker nu.
 
Gruppträff 2 var idag och ja den var bättre men jag tror jag var trött så jag kanske inte uppskattade precis allt. Vet inte helt vad jag tycker om jag ska vara ärlig. Men jo jag kommer delta på dem för jag tror ändå på dem.
 
Vägningen då? Jo jag hade gått ned ytterligare 1,6 kg. Trodde nog det skulle vara mera men har mest vätska i kroppen än någon annan vägning så jag antar det beror på det. Jag har i alla fall gått ned 3,4 kg i fett vilket känns riktigt bra.
 
Nu kör jag på två veckor innan nästa gruppträff och vägning!
 
 
Antal steg: 12715
 
 
 
1 Lena:

skriven

Hade liknande resultat som dig. Lite mindre viktnedgång en fettkilon.
Tycker det är ett strålande resultat som du har åstadkommit. Fortsätt kämpa!!!

Svar: Japp jag kör vidare! :)
Frk M

2 MariaG:

skriven

Jag som trodde reprisen var att du drack för lite vatten och fick ännu en dag med magproblem ;-) nu när jag läste gårdagens inlägg fattade jag..hihi, lite trög...
Fint resultat du fick på vågen och härligt att gå ner mer fett än vikt, man undrar ju hur det går till? Men glad blir man!

Vi kämpar vidare!!
M

Svar: Ja, inte fattar man mycket av vad som händer i kroppen men riktigt nöjd med hur jag gått ned i fett.
Förstår då inte var all vätska i kroppen kommer ifrån. Jag menar man äter inte salt eller något annat som binder upp det.
Frk M