Dag 45 med itrim

2 kommentarer
Dag 45 med itrim och jag säger äntligen fredag!
 
Fy fan vilken jobbvecka och i kombo med att tågen strulat som fan rent ut sagt har all energi farit ur kroppen. Nästa vecka ser inte ett dugg bättre ut jobbmässigt. Märkligt att man håller ihop.
 
Ikväll tar jag i alla fall en ledig kväll. Imorgon förmiddag måste jag jaga skor till dopet och presenten är nog bestämd men jag har inte hunnit köpa den. Sen är det konditionstest på itrim och jag tänkte även hinna med ett pass.
 
 
Antal steg: 10372
 
1 Anna Ahlvin:

skriven

Ta några djupa andetag och sätt ner foten. Det finns ingen som tackar dig för all jobbrelaterad stress i slutändan. Lycka till på dopet och trevlig helg :)

Svar: Tack. Djupa andetag tog jag och begav mig på stan. På mindre än en timme hade jag spanat och köpt doppresent, köpt skor, köpt strumpbyxor samt köpt ett kort till presenten. Tjo vad det gick undan!
Frk M

2 smultris:

skriven

på något sätt tycker jag att det är de jobbigaste dagarna som håller ihop en, det är dagarna som flyer som lätt blir kaosiga.

inte konstigt om man behöver semester när man mår dåligt av lugnet :P

Svar: just nu finns inget lugn alls. högarna växer som bara den och jag släcker bränder. nästa helg tar jag ledigt från verkligheten! det är i alla fall vad jag önskar.
Frk M