Dag 46 med itrim

2 kommentarer
Dag 46 med itrim började väldigt tidigt.
 
Vaknade strax efter kl 5 och kunde inte somna om. Låg kvar i sängen till halv åtta och sen satte jag fart.   Doppresent, kort, skor och strumpbyxor köptes inom loppet av en timme. Då ska jag säga att jag hann besöka 3 butiker för doppresenten och 4 butiker för skor. Dessutom letade jag presentpåse av cellofan utan lycka.
 
Väl hemma blev det lite lunch samtidigt jagade jag sällskapet på alla telefoner, mail och chattar som finns att tillgå. Lyckades till slut för att få besked om att jag blir själv på dopet. Bra det kanske då jag ändå ska vara gudmor och tydligen bära 8 kg barn... håhå jaja tur det kommer finnas en gudfar också. Vi får väl se hur det går!
 
Itrims hälsospår stod som nästa punkt på listan. Kommer ned för att inse att jag noterat en timme fel men då jag var ute i god tid blev det ett itrimpass i väntan på hälsospåret.
 
Dusch och mellanmål för att sedan jaga ned till centrum och köpa lim och presentpapper och snöre. Guld, guld, guld ska väl en prinsessa ha? Jag är inte så säker på det efter jag slagit in allt då det ser ut som ett paket till en 100-jubilar eller nåt.
 
Släpade också hem lite Loka flaskor. Det blev en stor flaska av krusbär/päron och hallon/pärsika samt en liten flaska mango/päron som jag ska ha med mig imorgon. Det är alla tre mina favoritsmaker. Vilka är era favoriter?
 
 
Antal steg: 13317
 
1 Emma:

skriven

Ramlösa Rött päron är jättegod tycker jag! Finns tyvärr inte överallt. :/

Svar: Den har jag nog inte provat. Måste testa när jag ser den :)
Frk M

2 Lena:

skriven

Du har varit effektiv idag!!!
Bara det faktum att du kör ett Itrimpass när du inser att du tagit fel på tiden visar vilken karaktär du har.

Bra jobbat och hoppas dopet blir trevligt.

Hålla i gudbarnet får du se som styrketräning för armar ;)

Svar: Ja, det blev full fart.
När man ändå var där och fick en timme extra var det ju bara att köra ett pass :)
Frk M