Dag 47 med itrim

2 kommentarer
Dag 47 med itrim innebar dop.
 
Upp tidigt för att ta mig över till andra sidan stan. Bära saker, duka och bära på barn. Sen till kyrkan och där klä barnet. Kånka barn på armen som gudmor men barnet är tungt så snart får gudfar ta över. Lyckat kaffe efter dopet och sen städning, fast jag höll ju ett sovande barn så mest andra som fick städa ;). Sen hem för att upptäcka att jag endast gått 975 steg... ut på långpromenad i skymning och stegen började synas på stegräknaren.
 
En fantastisk dag vädermässigt och dopmässigt. Prästen känner jag till sen förr. Har jag behov framöver så är det han som gäller.
 
Jobb ett par timmar har också hunnits med. Usch fasar för kommande vecka men den är ju snart över så det ska gå bra.
 
Även dop kan man gå på som itrimare. Inte något annat än ramlösa och itrimmat slank ned i mig. Under mina 6½ vecka som jag gått på itrim har jag hållit mig till måltidsersättningar. Inget annat har kommit i min mun. Ganska stolt faktiskt att det gått så bra även om jag inte tyckt det varit något problem.
 
 
Antal steg: 10184
 
1 Lena:

skriven

Oj vad bra att du kom upp i dina steg med tanke på hur lite du hade gått när du tittade på stegräknaren.
Även om maten inte är svår så är du ju superduktig som har hållt dig till dieten. Man känner sig extra stolt ju =D och det ska man få göra.
Hoppas jobbet flyter på och att du får en lugnare period snart.

Svar: Ja, det blev en rejäl promenad så där i all hast :)
Frk M

2 MariaG:

skriven

Ser framför mig hur du går och kånkar på ett stort barn, :-D måste varit bra styrketräning, men kanske lite snedbelasting :-D
Hoppas du får lite lugnare på jobbet snart!
M

Svar: Haha, ja lite så var det. Långt och tungt barn :)
Frk M