Dag 48 med itrim

En kommentar
Dag 48 med itrim började inte riktigt som den skulle...
 
Hade första mötet kl 9 ute på stan och tänkte då hinna träna på morgonen. Brukar vara idealiskt om man inte själv har förberedelser till mötet. Men fy när klockan ringde så tänkte jag raskt om.
 
Iväg på möte, lämnade mötet innan det var klar för nästa möte... och så höll det på till kl 18 då jag egentligen skulle behövt ta hand om mail och personalärenden etc. Men lika trött då som på morgonen så det bar iväg hem via itrim för ett pass. Orkade dock inte pumpa på som vanligt då kroppen redan var trött. Höll mig i alla fall på grönt och gult enligt pulsmätarn.
 
Fick också en härlig lunchpromenad mellan två möten. Vädret är fantastiskt och man måste i alla fall försöka njuta.
 
 
Antal steg: 10909
 
1 MariaG:

skriven

Är man trött så är man, kroppen säger ju till när den behöver sin vila, så det var antagligen väldigt bra gjort
M

Svar: Ja, kanske det, men jag vill ju inte riktigt det :)
Idag gick det något bättre även om jag inte gick för fullt.
Frk M