Dag 51 med itrim

2 kommentarer
Dag 51 med itrim började med tågköer och signalfel...
 
Stressar in sen till ett möte mötet drar ut på tiden så stressar tillbaka så jag kan riva av 3 möten till. När ska man jobba liksom? :)
 
Stegar lika försenad ifrån jobbet och vidare in till itrim. Där river jag av ett pass. Nöjd!
 
Nu, efter ett bad, ligger jag uppkrypen i soffan och bara är med lite tända ljus. Tänker på hur rogivande de är.
 
 
Antal steg: 9307
 
1 Lena:

skriven

Skönt med lite myspys hemma. Hoppas verkligen att din arbetssituation blir bättre, det där kan inte vara nyttigt i längden :s

Svar: Ja det är verkligen fullt upp. Många projekt som ska snurra på samtidigt som man har personal att ta hand om. Men det löser sig. Det gör det alltid!
Frk M

2 MariaG:

skriven

Låter som om du stressar alldeles för mycket nu!!! Hoppas för din skull att det snart lugnar ner sig!!

vill du fortsätta läsa min blogg så hittar du den numera här:
bulleblomsteritrimar.blogg.se
M

Svar: Tack för nya adressen! Ändrar på min blogg också då jag länkar till dig.
Frk M