Dag 53 med itrim

En kommentar
Dag 53 med itrim började med just itrim.
 
Skönt att ha det avklarat direkt på morgonen. Jag gillar verkligen itrims upplägg på träningen men känner jag måste börja varva med annat för att inte ledsna. Måste spana in friskis :)
 
Efter itrim blev det in till city för att lämna tillbaka skorna jag panikköpte förra helgen. Hade nog aldrig använt dem så känner mig nöjd som tog dem tillbaka till affären. Dragkedjor inhandlades däremot. En till en klänning jag håller på att sy och en till en väska där dragkedjan behövs bytas ut.
 
Hamnade typ mitt i demonstrationstumultet i Sockholm. Snacka om att butikerna hade laddat med vakter. Bara Adidas butiken hade 5 vakter i dörren och fler i närheten. Fast vad ska de 5 vakterna göra om allt urartar? Ta skydd?
 
Några timmar i solen på balkongen gjorde sedan gott. Så härligt att man fortfarande kan sitta ute på det sättet. En promenad blev det också nu på kvällskvisten. Gillar att promenera då jag tänker så bra då ;)
 
Å hörni ni! Är ni medlemmar i svenska kyrkan? Det är val imorgon och tvekar ni att rösta så tycker jag ni ska läsa det här.
 
 
Antal steg: 14080
 
 
1 MariaG:

skriven

Jag ska rösta!
M

Svar: :)
Frk M