Dag 54 med itrim

2 kommentarer
Dag 54 med itrim började med några timmars jobb.
 
Jag borde ha hunnit mer än vad jag gjorde men den som spar han har... isch! Ett pass på itrim prioriterades istället. Glömde ta min astma medicin så det blev ett ganska lugnt pass. Kan inte pressa på då som med medicin.

Kyrkovalet gick jag till och röstade. Tycker det är otäckt tyst i medierna angående att SD storsatsar och faktiskt är det parti som satsat mest av alla och hoppas stärka sig i samhället genom kyrkovalet. Märkligt nog behövde man inte visa legitimation. Känns inte bra.
 
Väderkartan för morgondagen talar för gunnistövlar och jag som ska på ett höjdarmöte... Jo jag tror nog dessa möten kan piggas upp av ett par röda gummistövlar :)
 
Har kommit in i en ny period då jag funderar mycket på mat igen. Inte på grund av hunger eller att jag saknar mat men hur jag ska hantera den. Läser en del andra itrimbloggar och ser problematiken jag är rädd för.
 
Imorgon ska jag på motivationssamtal. Så i helgen har jag kryssat ikapp i övningsboken då jag halkade efter i veckan. Ska bli spännande och se hur de samtalen är. Har ni haft något motivationssamtal? Hur fungerade det och vad tyckte ni?
 
 
Antal steg: 10849
 
1 Lena:

skriven

Kan också känna lite oro inför att börja äta mat. Allt är så smidigt just nu.
Kul med motivationssamtal. Vill gärna höra allt om hur det går till sen.
Lycka till :)

Svar: Skriver om det senare ikväll men det var bra. Hade min riktiga coach för första gången idag så nu fick hon kläm på mig också så det kändes bra.
Frk M

2 MariaG:

skriven

Jag var ju på ett samtal, det där virriga...men ärligt vet jag inte om det var ett motivationssamtal eller vad det var? Och frågan är om det inte var jag som pratade mest, hihi.
M

Svar: Ja just ja. Samtalet är vårt som kunder så ordet lämnas fritt vilket man kanske borde förberedas på innan så man planerar det lite bättre :)
Frk M