Dag 55 med itrim

5 kommentarer
Dag 55 med itrim började med ett hällregn.
På med stövlar och regnjacka för en kortare promenad till itrim för motivationssamtal. Det hade nog varit bättre om jag hade fått mer information om motivationssamtalen då mötet var helt och hållet mitt och jag fick själv välja vad jag ville prata om.

Jag var egentligen inte i behov av motivationssamtal men då det var bokat sä tänkte jag att det var lika bra att gå samt att jag har ju lite funderingar kring det där med mat framöver. Jag fick lite svar på hur jag ska lägga upp det hela. Får börja så smått planera så jag är väl förberedd :)

Under samtalet tig jag upp min viktminskning då den går bra men inte rasande fort som andras. Delvis beror det på att jag faktiskt av någon märklig anledning lyckas bygga muskler och min fettminskning är större än viktminskningen. Min coach lärde mig också hur jag kunde räkna ut det.

Efter motivationssamtalet sprang jag en trappa upp i byggnaden för att ta ett cellprov. Inte mysigt för fem öre men nu är det gjort. Enough said!

Sen idel möten och möten och tom taxi mellan mötena för att hinna. Galen dag helt enkelt. Men när mötena väl var slut tog jag en långpromenad i mina röda gummistövlar tvärs över hela stan. Det fick huvudvärken att lätta något. 
Snabb shopping på itrim där de hade barerna för ta 4 betala 3. Släpade också hem ett flak smoothies. Funderar på om de inte borde mäta armlängden också på itrim då de blir längre och längre för varje flak man bär hem.

Hem och vila en kort stund innan jag äntligen fick lägga mig på en ansiktsbehandling hos bästa H.

Jag hoppas morgondagen kan vli lite lugnare...


Antal steg: 11135
 
1 Ting:

skriven

Fasiken vad duktig du är!
55 dagar!
Grymt jobbat!

Svar: Tack Ting!
Jag sätter också något bubbligt på kylning ;)
Frk M

2 Lena:

skriven

Bra jobbat med promenad i regnet!!!
Det var surt att de inte hade informerat om motivationssamtalet. Man har ju inte så jättemånga sådana...
Mycket har du fått gjort idag i vilket fall :)
Kämpa, kämpa!

Svar: Ja, kan vara något att tänka på tills andra i det här fallet du har ditt :)Har inte så stor koll på hur många sådana man har. Men man kunde väl alltid begära/betala för fler tror jag om man tycker det behövs.
Frk M

3 Anna :

skriven

Gillar din inställning och kämparglöd. Kan se framför mig hur ett par röda gummistövlar kryssar fram mellan stans vattenpölar med ett fast mål i sikte.
Heja dig!!!!!!

Svar: Du är en av mina inspirationskällor!
Haha du har bilden rätt för dig. Så många kommentarer ett par röda gummistövlar kan ge när man dyker upp på olika möten :)
Frk M

4 Emma:

skriven

Ser att du fortsätter kämpa på. Grymt! :)

Svar: Ja det går bra Emma! Hoppas det går bra för dig också. Är det LCHF som gäller för dig fortfarande?
Frk M

5 MariaG:

skriven

Ler, när jag läser om armlängden, haha, tur jag inte dricker smoothies ;-) .
Blir jättenyfiken på vad det är för jobb du har med alla dessa möten!? Hoppas att det blir lugnare för dig nångång här nu i höst så du hinner andas lite också.
Var väl bra du fick en förklaring på viktminskningen att du faktiskt tappar fett är ju toppen och bygger muskler, bara att buga och bocka och ta emot :-)
M

Svar: Jag känner mig nöjd med viktminskningen så det är ju inget problem att det går sakta men jag vill gärna förstår ändå :)
Jag har en chefsroll samtidigt som jag medverkar i ett antal projekt på olika nivåer så min tid fullkomligt äts upp.
Frk M