Dag 56 med itrim

En kommentar
Dag 56 med itrim löpte av med ett maraton i möten.
 
Imorgon ska det bli lugnare och så även på torsdag för då är jag på kurs. Började med ett möte på stan och promenerade delvis sedan tillbaka till arbetsplatsen. Riktigt skönt då regnet inte kommit ännu.
 
Hem igen då jag var sen på morgonen och inte hann få med mig några träningskläder. Peppade mig själv i soffan att gå tillbaka ut i regnet och dök efter en stund ned i lådan med träningskläder. Fyndade där i botten ett par träningsbxor jag glömt bort. De var inte ideliska då de saknade snörning och resåren hade blivit lite förstor. Allt skuttande på plattorna och brädorna på itrim gör inte susen med förstora byxor så det fick bli ett relativt lugnt pass jämförelsevis. Låg på grönt och gult istället för gult och rött för er som känner till pulsbanden. 
 
Idag plockade jag fram ett par strechbyxor som gett en ganska rejäl muffinsmidja innan. Idag har jag mer dragit upp dem och när jag var på toa drog jag bara ned dem utan att knäppa upp dem...
 
Mycket behagliga förändringar har visat sig idag!
 
 
Antal steg: 11539
 
 
1 Lena:

skriven

Ha, ha...muffinsmidja. Det uttrycket snor jag ;0)
Bra jobbat ändå att du tog dig iväg.

Svar: Japp, riktigt nöjd även om byxorna höll på att åka av :)
Frk M