Dag 57 med itrim

3 kommentarer
Dag 57 med itrim skulle bli lugnare.
 
Den blev något lugnare men jag vet inte om jag fick så mycket gjort som jag önskade. Min lunchpromenad fick jag dock. Jag ska hålla i den så länge jag bara kan. Den är ett ritkigt bra bryt på dagen. Imorgon kommer allt samlas på hög då det är utbildning som mestadels gäller.
 
Fort hem och vända för att bege mig till sykursen. Fick inte så mycket gjort där heller :) Men fick väl en dragkedja i en skinnväska bytt och började sätta i en dragkedja i en klänning som jag håller på att sys. Roligt att sy nu igen när man fått lite mindre mått!
 
Vad har ni för hobbys?
 
Imorgon är det gruppträff 3 och vägning igen. Kommer bli spännande vad som hänt denna gång. Mindre av vad? Fett? Vätska? Muskler?
 
 
Antal steg: 12512
 
1 Lena:

skriven

Låter som du har fått en hel del gjort ändå... Bra att du håller i lunchpromenaden. Den hjälper dig nog med att hålla arbetsdagen i schack.
Hobby? Oj, jag är så periodig av mig. Men sticka, utflykter med familjen, läsa, shoppa och inredning. Men som sagt, i olika perioder.

Svar: Shoppa är förståss en annan hobby för mig med. Likväl läsning och resor.
Jag tror det är viktigt att ha aktiviteter som är egna och som bryter av i vardagen.
Frk M

2 MariaG:

skriven

Hm, ja shoppa förstås, fyndshopping ;-) läsa, men gör det i perioder. Inredning. RESA!!!
Sen gillar jag snabba bilar och motorcyklar ;-) men motorcykel åker jag inte så ofta längre även om jag har en ståendes i garaget. Förut var hästarna mitt största intresse, de tog ALL tid och då menar jag ALL tid, och man var med i klubben och engagerad i allt där också, det ligger bakom mig nu och det är sååå skönt att ha tid för annat :-)
M

Svar: Fyndshopping gör en alltid lite extra lycklig :)
Frk M

3 Mia:

skriven

Vad för sykurs går du och vart? Jag skulle också vilja lära mig att sy. Jag stickar och virkar, mest lättare saker. Läsa bloggar är också en hobby. Läser din blogg tex. :)

Svar: Hej, det är där jag bor i södra Stockholm. Det är numera en kamratcirkel. Det mesta som sys är klädsömnad. Vi lär och hjälper varandra. Mycket bra då man ibland får slå knut på sig själv när man syr hemma :)
Frk M