Dag 60 med itrim

En kommentar
Dag 60 med itrim... kan inte riktigt förstå att jag hållit på så länge.
 
Vaknade tidigt trots att jag sovit dåligt under natten. Hängde på låset till itrim och körde ett pass direkt på morgonen.
 
Efter att ha tagit mig hem och gjort mig i ordning för dagen så gick jag och handlade. Det går ganska fort numera då det är några flaskor loka som inhandlas typ. Hämtade också ut mitt paket och sa till att det inte var öppet till 19 igår :) Det var ägaren på plats så den som stängde lär få höra några väl valda ord då ägaren är en ordentlig man.
 
Paketet... jo det var en brun höganäs skål som inte sälj i butik längre men som jag lyckats köpa via tradera nu. Helt oanvänd och aldrig uppackad. Jag har andra delar i serien och har haft skålen tills jag lyckades tappa "pinnen" till mässingsmorteln på den. Happy att jag lyckats få tag på en ny :)
 
Min belöning är klar och jag beställde en ny ansiktskräm, Dermalogicas active moist från Lookfantastic. Just nu är det dessutom lite rabatt. Älskar Dermalogicas produkter och beställer dem uteslutande från Lookfantastic då det är bra mycket billigare. Jag har mailat Dermalogica och kollat upp dem att de är äkta varor och det är det! Sånt är viktigt tycker jag.
 
Ni som hängt med ett tag vet att jag packat undan alla kläder som var för små då jag började med itrim. Idag provade jag igenom dem igen och har packa upp en hel del från den kassen. En del in i garderoben, en del till bistånds loppmarknad och en del i en annan kasse då sommaren är över för den här gången. Lycka! när man helt plötsligt kommer i dem igen :)
 
På eftermiddagen tog jag en underbar promenad i solen med mobilkameran i högsta hugg.
 
Antal steg: 12079
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Lena:

skriven

Väldigt vackra höstbilder. Du är en duktig fotograf ;)
Ha,ha...vad bra att du sa till om stängningen igår. Rätt ska vara rätt och lite kul är det att du träffade ägaren :)

Tradera är bra... Man blir så glad när man hittar nåt som man letat efter och som inte längre finns på marknaden :)

Måste slutligen berömma dig för dina pulspass. Det är ju helt fantastiskt =D

Svar: Japp och idag hittade två mindre skålar i samma serie, också oanvända och i orginalförp. Man kan verkligen göra fynd.
Tycker passen på itrim är smidiga även om jag måste blanda upp med annan träning då jag börjar tycka de är lite tråkiga. Idag blir det ytterligare ett om allt går enligt plan!
Frk M