Dag 64 med itrim

2 kommentarer
Dag 64 med itrim blev en riktig tröttisdag.
 
Efter bara ca 1 timmes sömn så blir en dag ganska lång.Nu blir det usch usch... så hoppa över nästa stycke om ni blir lätt äcklade.
 
Har idag mått ganska sådär efter att ha åkt på en störtblödning inatt. Har inte fått någon riktig förklaring till varför det blir så ibland. Vissa månader, flera i följd, har jag bara mindre blödningar och sen kommer en störtblödning utav dess like under bara några timmar. Vaknade av det inatt så jag har en hel del att ta hand om kan man säga... det ser alltid ut som ett mindre slakthus. Blir alltid så matt efteråt. Borde försöka få en större utredning gjord men vad? Svårt att diagnostisera sig själv...
 
Nu kan ni andra läsa igen... hur som så fick jag idag till en skön långpromenad på lunchen. Behövde det för mitt huvud då jag även skulle orka med sykursen ikväll.
 
På sykursen syr jag en klänning efter ett mönster jag använt många gånger. Det som är extremt kul är att jag fick börja ta in en massa på den. Så nu märker man verkligen att man gått ned :) Kul! Så nu får jag liksom sy om alla sömmar igen nästan :)
 
Antal steg: 13896
 
1 MariaG:

skriven

Haha mig kan du försöka äckla ;-) har själv fått min jäkla lingonvecka nu, jag har den så där 2 gånger per ÅR(!!) och blir lika chockad varje gång den kommer, för jag tror alltid att den ska ha slutat, jag är ju i den åldern då den borde försvinna för gott (vore ju inte dumt)
Men du borde verkligen söka och inte ge dig förrän du fått svar på varför, men kanske framförallt hjälp med att reglera det?? Min ena väninna hade sådana problem att hon fick ta bort hela paketet för hon blödde så hon inte var "arbetsför".
Se till att söka nu så du får det uträtt!!
Hoppas vi får se en bild på klänningen, så kul att du får sy in den hela tiden :-D
M

Svar: Jag har varit på utredning förr men ja man kanske borde få det igen.
Ja det är lite roligt med klänningen. Vem vet , kanske dyker det upp en bild :)
Frk M

2 Anonym:

skriven

Säger som ovanstående. Sök hjälp!
Häftigt med klänningen :) Jag är ingen klänningsmänninska men kanske till nästa sommar när vikten stabiliserats :) ska ta och prova någon i affären ;) Lycka till med ditt hantverk!

Svar: Kanske får det bli ett nytt försök att få rätsida på det.
Jag tycker det är lätt att känna sig kvinnligt fin i klänning :) Men jag använder mycket byxor både till vardag och fest också.

Kör du också itrim? Tycker det är så smidigt. I alla fall så här långt.

Tack, det kommer nog gå bra med klänningen :)
Frk M