Dag 65 med itrim

3 kommentarer
Dag med 65 med itrim...
 
Jag tänker tillbaka hur jag föreställde mig hur det skulle vara att gå på itrim när jag började. Föreställde mig då att det skulle bli jobbigt att inte få äta, vara på tillställningar utan att äta och dricka etc men detta är ju a piece of cake måste jag säga. Visst saknar jag ibland det sociala kring mat och dryck då det är ute som jag umgås med vänner men i stort är det np!
 
Dagen har bjudit på många och långa möten. Men som avslutning firade vi en av mina medarbetare som fyllt år. Trevligt med lite glädje så i vardagen.
 
Antal steg: 10051
 
1 Lena:

skriven

Håller med dig! Det är ganska lätt att följa men samtidigt börjar jag så smått längta till nästa steg!

Kul med lite vardagskoj, det behövs :)

Svar: Längtar inte lika mycket som jag är orolig... det blir liksom en annan vardag för mig då som inte lagar mat regelbundet och nu inte gjort det sen i somras.
Frk M

2 Anonym:

skriven

Det som man trodde skulle bli svårt blev det enklaste :-D skönt det!
M

Svar: Precis! Hoppas det går bra för dig med :)
Frk M

3 Julia, Itrim Sverige:

skriven

Roligt att läsa, heja dig. Kanske det känns lättare ju mer motiverad man är? Oavsett är du duktig, hoppas du tycker det med :)

Ha en fin helg, oavsett om det blir med ett glas vatten istället för drinkar ;)

Svar: Tack! :) Det flyter på bra så jag är jättenöjd. Funderar mycket på nästa steg när mat ska åter introduceras.
Frk M