Dag 66 med itrim

2 kommentarer
Dag 66 med itrim.
 
Idag sprang jag iväg på lunchen och handlade en present. Ostar från Androuet, en favorit butik! På hemvägen köpte jag också en flaska champagne. Känns helt ok att handla trots att man inte själv får avnjuta det. Tycker det är mycket bättre att ge lite guldkant istället för en pryl då man går bort. Eller är det tokigt att ge bort kalorier av denna sort?
 
Funderar mer och mer och ännu mer på övergången till mat. Det blir ju ganska snart då jag bryter lite tidigare än 12 veckor men kan då gå på varierat någon vecka innan det blir handfast minus tills dess jag är i mål. Har småkikat i itrims receptböcker. Ni som har dem vilken tycker ni är bäst?
 
Antal steg: 10056
 
 
 
1 Lena:

skriven

Man kan verkligen ge bort en flaska champagne, snacka om rolig present!!!
Varför ska du börja tidigare? Har jag missat nåt?
Tycker att jag följer din blogg dagligen ;0)

Svar: Ja, det gick utmärkt att ge bort champagne och ost. Mycket uppskattat och något som hela familjen kan ta del av.
Jag börjar "äta" ungefär 1 vecka tidigare alltså efter 11 veckor. Detta har varit planerat från början då jag har en massa konferenser och representation mm på ingång samtidigt som jag har spa mm inbokat. Jag kommer dock byta del av måltiderna till att börja med och sen gå på handfast minus tills dess att jag är nöjd och når målet som är lite flytande just nu men ligger inom ett 5 kg spann.
Frk M

2 Emma:

skriven

Tycker att båda första böckerna är bra! Helt klart värda att köpa. Den tredje helt nya är tjusig och inte dålig, men den känns mer som att det är mer för när man går på vanlig handfast, dvs äter en knytnäve kolhydrater också. Mycket "nyttig" festmat och sådant i den, men få recept för handfast minus!

Svar: Tack för svar! Jag ska köpa kokböckerna i veckan. Åtminstone den ena till att börja med. Vilken skulle du då rekommendera?
Festboken har jag förhandsbokat då jag fick ett rabatterat pris på den :)
Frk M