Dunkappa

3 kommentarer

Sitter och tittar på ny vinterkappa - en dunkappa - då min nuvarande Michael Kors dunkappa blivit för stor allt eftersom fettet lämnar kroppen J . Jag hade hoppats hinna med en tur till NYC under hösten för att handla på mig en del men det blir inte av förrän i februari så måste hitta något på hemmaplan.

 

Surfade runt på Bubbleroom och hittade denna kappa, Reykavik från D.Brand. Vad tror ni? Skulle den fungera och vara fin i vinter?

 

Jag avskyr att frysa och det är 90% dun i den och 10% fjäder. Inget vadd och skit som inte värmer när det smäller till med iskyla. Priset är inte heller så dumt med tanke på vad man får för det.

 

Tycker Bubbleroom är smidigt då det är snabba leveranser och det är enkelt att returnera mot en liten kostnad. Just nu är det dessutom fri frakt vid köp över 300 kr!

 
 
 
 
1 MariaG:

skriven

Verkligen jättefin kappa!!
M

Svar: Tack! Jag måste beställa den så jag får prova :)
Frk M

2 smultris:

skriven

jag har varit sjuk till och från i 5 veckor nu, vilar till jag blir frisk och börjar träna igen och blir sjuk... så detta känns som en negativ spiral.

mjukstartade igår så kroppen får komma igång igen.

det är ett bitterljuvt problem med att gå ner i vikt, det är så himla härligt att tappa vikten och se att kläderna blir för stora men samtidigt så sorgsamt att inte kunna ha sina kläder... och dyrt då man måste handla nytt av så mycket.

kappan är skitsnygg, hade jag haft råd så hade jag satsat på nåt liknande :)


Svar: Jobbigt att vara sjuk så länge. Slitsamt!
Jag gillar kläder så ser det inte annat än positivt. Dessutom sitter ju allt mycket bättre.

Måste prova kappan då :) Tack för input!
Frk M

3 Lena:

skriven

Absolut en vinnare... den var ju supersnygg!

Svar: Tack! Jag ska definitivt prova den.
Frk M