En bra runda utan resultat

En kommentar
Började dagen med lite shopping innan jag åkte till jobb. Kom iväg hyfsat tidigt sen så har tom varit ute och sprungit och hör och häpna det gick bra!
 
Sprang i långsamt tempo hela min dryga 3km runda frånsett 2 backar och ett kort telefonsamtal. Väl hemma sliter jag fram telefonen för att stänga av runkeeper och se hur rundan gått så ser jag att den stängt av sig... inte ett sk*t är mätt.
 
Men även om jag är helt ovetandes så känns det i alla fall bra. Fast jo det hade ju varit kul och se lite resultat också.
 
1 MariaG:

skriven

Så trist, det har hänt mig flera gånger, och det känns som om man inte har sprungit bara för att den där jäkla appen inte har registrerat det...fast man HAR ju faktiskt sprungit....
Bra jobbat av dig!!
M

Svar: Precis man har sprungit och sen finns det inte :)
Frk M