En ledig lördag

En kommentar
Igår kom jag från jobbet redan före kl 18. Det har jag inte gjort på länge. Hade redan innan bestämt mig för en ledig kväll och ledig lördag. Väl hemma satt ejag mig i soffan och undrade vad jag egentligen skulle göra... själv hemma och inga planer.
 
Det tog inte många sekunder så praktiskt taget slumradfe jag i soffa med eller kanske till ett glas bubbel. Slumrade igenom Lets dance somn jag inte följt alls och sen flyttade jag till sängen och vaknade vid 6-tiden. Blev lite sur då jag skulle ha sovmorgon. Låg i alla fall kvar och tänkte att jag sovit bra många fler timmar än jag gjort på länge. Nästa gång jag tittade på klockan var den 11.45. Hjälp! nu var det bråttom.
 
En planerad fika/lunch med älskade systerdottern innna jag skulle på en massage. Nu sitter jag här och undrar vad jag ska göra. Är ganska slut så jag anar det kommer bli soffan utan större engagemang.
 
Hur som så har jag i alla fall haft en väldigt lugn lördag.
 
 
 
1 MariaG:

skriven

Skönt att höra från dig!! Den där sömnen var säkert välbehövlig!
M

Svar: Det var den. Men det är ju som att bli bakfull när man inte sovit ordentligt tidigare. Sen svårt att sova inatt vilket gjorde att jag sov länge idag... med andra ord ingen ordning alls.
Frk M