Söndag igen

2 kommentarer
Det går fort då man har roligt... eller hur är det nu man säger.
 
Var ut med en kompis efter jobb i fredags. Vet inte om det var stressen, maten eller vinet men kl 4 natt till lördag vaknade jag och var kanondålig fram till kl 10. Sen sov jag hela lördagen i praktiken.
 
Idag har det varit jobb jobb jobb och sen en löptur. Eller vad man nu ska kalla det. sprang 1 minut gick rask en minut och körde intervaller på det sättet. Det verkar som att min rygg klarar det bra i alla fall. Kanske är det just att man inte tar i för fullt och kan slappna av som gör det... vad vet jag :) Så länge det funkar är det ju bra. Ökar lite nästa gång igen.
 
Fick boka om min tid hos itrim i veckan. Helt hopplöst sen att få en ny tid. Jag förstår ju att alla vill ha morgon eller kvällstider men det här är makalöst då man får vänta månader på en sån tid. Kanske blir det bättre till hösten. Måste dessutom bestämma mig för vilket program jag ska gå på till hösten då det känns som om jag inte behöver maxpaketet. Några tips?
 
Hoppas på en vecka under kontroll nu. Lite fööööör mycket just nu så det börjar sippra ut och det är inte ok!
 
 
1 Lena:

skriven

Lycka till med jobb och allt. Hoppas verkligen att du får vila lite när den intensiva arbetsperioden är slut. Jag tror att du behöver det!

Svar: Oh yes! Det gör jag. Nu är det påsk och jag ska försöka vara lite ledig. I vart fall river inte andra i en :)
Frk M

2 Cia:

skriven

Silver är lagom. 4 hälsouppföljningar + 2 motvationssamtal är lagom tycker jag.
Cia

Svar: Tack, jag tror jag landar där. Glad påsk!
Frk M